dinsdag 29 november 2011

nog meer aftellen naar Kerst

Vanaf 1 december zijn er, behalve die van Tim Holtz, nog veel meer 12-dagen projecten en adventkalenders online met allerlei moois en creatieve inspiratie:

12 days of whimsy met 'sugar lump studios'
aftellen naar de feestdagen met 'ten two studios'
iedere dag iets om samen met de kinderen te doen bij
'creative with kids'
de adventskalender van de dutch swappers op swap-bot vind je o.a. via het blog
van 'anni-tas'. Met iedere dag een tutotial, weggevertje of wat anders.
op het blog van de Nederlandse Etsy-verkopers
iedere dag een vakje om te 'openen' met wat leuks erachter.


Als ik er nog tegenkom dan zal ik ze erbij zetten (m.a.w. kom maar op met die linken!)


˚˚˚˚˚˚˚˚


En we zouden DIOL niet zijn als er ook niet een link was met een Adventskalender om zelf te gaan maken. Daarvoor hebben we het je makkelijk gemaakt (of moeilijk, d'r is daar wel veel keus) en twee verzamellinken van Pinterest onder het volgende plaatje gezet :)

christmas countdown en advent countdown



5 opmerkingen:

Yvonne zei

LEUK! Je komt er altijd leuke ideeën en tips tegen om zelf te maken.
Groetjes van Yvon

Anneke zei

Voor Kerstmis raak ik niet meer van achter de computer vandaan :)

Maia zei

Inderdaad vanaf nu tot kerst weten we niet meer wat we het eerst moeten gaan bekijken, leuk hoor deze tips!
Fijne week,
Groetjes Maia

Bee zei

Wat een geweldige ideetjes! Ik had nog niet echt iets met een adventkalender, maar als je DIT ziet! Ik ben meteen enthousiast!

Godelieve zei

Keuze genoeg hier!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails