woensdag 15 september 2010

Baby Voetafdruk

Foto: Vanilla Joy
Een afdruk van een babyvoetje in het fotoalbum of babyboek is een mooie herinnering. Ik maakte heel lang geleden van mijn dochter haar voetje een afdrukje met gewone acrylverf,  rechtstreeks 'gestempeld' in het fotoboek. In een lijstje wordt zo'n babyvoetje natuurlijk helemaal een blikvanger. 

Foto: Little Miss Momma
Ashley van Little Miss Momma toont hier hoe ze te werk gaat om een lijstje te maken met een afdruk van een babyvoetje. 
 Je moet er wel even zijn of haar voetje voor insmeren met  zwarte! verf en het hangt ervan af in hoeverre baby meewerkt of er meerdere pogingen nodig zijn vooraleer je de perfecte afdruk bekomt :)

4 opmerkingen:

Audrey zei

Helemaal super deze link, hij komt alleen vele jaren te laat voor mij, hihi...

Unknown zei

Voor mij ook te laat, ik heb het bij mijn eerste kind gedaan. In een boek.

Jeany zei

kijk, die kan ik dus gebruiken voor ver een paar maandjes als mijn enkelkind geboren wordt. :)) thanks meid, enig is deze.

Hermien (Sproet) zei

Och...dat brengt herinneringen naar boven...zulke voet (en hand!) afdrukjes zijn een van de weinige kostbare herinneringen aan ons Fleurtje..

In het ziekenhuis hadden ze speciale folie, maar zo kan het natuurlijk ook!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails