dinsdag 1 november 2011

kalender printen 2012

voorbeeld van de kalender: incompetech

Deze link van incompetech komt ieder jaar weer in beeld en is een van de meest aangeklikte die we hebben... heel handig om een kalender te printen. Klik op het plaatje om alle mogelijkheden te bekijken, o.a. formaat, taal, begindag van de week. Je kunt jouw kalender dan downloaden als pdf en printen maar.


˚˚˚˚˚˚˚˚
Zelf kom ik nooit verder dan de 'kale' maanden printen en aan de Binnenkant van een keukenkastdeur ophangen, maar er zijn ook mensen die er een leuk vakantieproject van maken: hier

9 opmerkingen:

Kiek zei

Ieder jaar neem ik me voor om zelf een kalender te maken maar nog nooit gelukt.
Tijdgebrek, nog zoveel andere ideeen die uitgevoerd 'moeten' worden. Jullie kennen dat vast wel! Zou het dit jaar lukken...........hmmmm ik ben net aan een blog begonnen en dat is zo LEUK (maar ook tijdrovend) dat ik nog niet eens aan mijn kerstkaarten ben begonnen! Dus ik ben bang...........

Groetjes Kiek

Godelieve zei

Dank je wel voor de link Dymphie! Ik heb hem meteen geprint.

m@m@lou zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
m@m@lou zei

Erg leuk en welkom! Is er ook een mogelijkheid om per week te ontwerpen?

Anneke zei

Erg bruikbaar, dankjewel!

Els zei

Ik was al op zoek naar deze link, maar vond hem niet meer terug! Bedankt!! ;)

Unknown zei

Hé, wat leuk dat je een link naar Kamiel&Odille gezet hebt!

Ashley zei

Normaal gesproken laat ik een aantal iedere jaar drukken(via de usual kalender drukkerij) met foto's van de kids; trouwens is dit een leuke cadeau voor Oma en Opa. Dus het is ook te downloaden, met foto's ook?
Rare opmerking misschien maar ik denk dat je de blog vanOh Happy Day heel leuk zal vinden, ze is ook super knutselaar:0

Gemmy zei

Leuk ik ga ook die kalender printen

Bedankt voor de tip! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails