vrijdag 1 augustus 2008

Traveller's News

Traveller's News van Annieta Vries is nog zo'n oogstrelend blog. Annieta maakt prachtige collage-canvassen. Ze gebruikt heel vaak de achterkant van het raamwerk, zo slim, dan is de lijst gelijk onderdeel van het kunstwerk. En kunstwerk dat is het kijk maar.



Wat een prachtige keuze van afbeeldingen, kleuren en ditjes-en-datjes.



Ook voor een romantische kaart draait ze haar hand niet om...

en ook niet voor een lekker gekke...

Er is nog veel meer fraais op Annieta's blog te zien. Laat je inspireren of vraag eens wanneer ze weer workshops gaat geven, want dat doet ze zo nu en dan ook!

5 opmerkingen:

Catharina Maria zei

Heb inderdaad jouw werk meer bekeken en het is inderdaad prachtig !!
Leuk he zo'n plaatsje op Dymphie's weblog
Groetjes Rini

Janny zei

Prachtig werk!Helaas kan ik geen e-mail adres vinden, ik wil wel een workshopje;o)

Godelieve zei

Practige dingen gezien, zoals de houtblokjes en houten triptiek...

Anoniem zei

Het is me een geweldige eer om door Dymphie in het zonnetje gezet te worden! Ik heb haar ook geschreven dat ik niet zo'n ster ben in het opmaken van m'n weblog: zo maak ik geen header en aan de zijkanten staan alleen maar de links, verder "kan" ik niets en ben eigenlijk een beetje te lui om het te leren: zit veel liever iets te maken: daar gáát het tenslotte om hè?
Ik ga wel weer eens een workshop geven bij Art Journey in Sleen, wanneer weet ik niet, maar hou de workshop-agenda van Art Journey maar in de gaten.
Voor nu: nogmaals heel hartelijk dank Dymphie en iedereen veel kijkplezier! Vergeet vooral niet op "vorige berichten" te klikken onder elke pagina voor nog meer eye-candy!

Anoniem zei

annietas blog ist wirklich ganz zauberhaft und zu meinem glück ist ihr blog bei wordpress, so dass ich auf einen blick sehen kann, wenn sie wieder neue tolle collagen gestaltet hat. jedesmal ist ein augenschmaus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails