vrijdag 25 juli 2008

Inspirational!

Jawel, ik ga internationaal...... Ik heb deze week toch maar besloten mijn blik ook af en toe buiten het Nederlandse taalgebied te laten vallen :) Op het moment heb ik bijna 200 feeds lopen, geloof me ik lees echt niet alles, geen beginnen aan. Maar kíjken, o jongens, ik ben dol op mooie foto's van mooi gemaakte dingen. En dan is Inspirational een hemel op aarde. Dagelijks wordt er een creatief maaksel in het zonnetje gezet. Da's nog eens wat anders dan 1x per week een blog hahahaha. Ik heb al diverse bekenden voorbij zien komen, echt leuke projecten, lesjes, ideeën genoeg.




Gisteren de taarten van PinkCakeBox ...D I T I S T A A R T... ongelofelijk hè?


Kortom eigenlijk maakt 'Inspirational' 'Deze is ook leuk' een beetje overbodig *lol* Zal ik dan toch maar op de Nederlandstalige markt blijven?


3 opmerkingen:

Godelieve zei

TE mooi om op te eten. Wat een prachttaarten hebben ze. "Tijdelijke" kunst...
Bedankt om deze te vinden Dymphie :)

Anoniem zei

Prachtige taarten, zonde om op te eten. Heel herkenbaar trouwens wat je schrihft over 200 feeds..

Catharina Maria zei

Wat een schoonheid deze taart !
Ga gauw kijken op die site !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails