zondag 24 juli 2011

lieve vogeltjes tekenen

tekening: delphine doreau
Hoe je deze schattige vogels tekent laat Delphine Doreau ('non dairy dairy, le lapine dans la lune') in vier eenvoudige stappen zien. Klik op de tekening of hier.

via: 'elvie studio', zeker even gaan kijken! Lori tekent met deze techniek op haar heel eigen wijze een complete kinderboerderij :)


˚˚˚˚˚˚
Aanvulling:


kom vogels spotten bij:

Connie: 'connie's scraphoek'
Godelieve: 'stamping mathilda' en nog meer hier
Hermine: 'hermine's place
Inge: 'blogblom'
Rein: 'plezier met papier'

in Japan :)  'noodles note'

nog meer bij:
Audrey: 'my art room'
Marijke: 'freubels van de molletjes'
Petra: 'inkt enzo'
Anneke: 'some fiddling on the kitchen table'
Charlotte: Made by Charlotte
Sproet's blog
Nelja: '... very interesting to share'

en het vogeltjes tekenen gaat maar door:
Cards by Marian
Mieke: 'let niet op de rommel'

14 opmerkingen:

Godelieve zei

SUPER!!!
Dat zou zelfs mij moeten lukken :)

Rika zei

Wat een mooie link!

Jolette zei

Enig!

Connie zei

oooh die zijn schetig zeg! Dankjewel voor de tip.

Moois van mie zei

ooooooh!!!!!!!!!!
merci!!!!!!!!!!
dat ga ik ook eens proberen !!!!

Cynthia Schelzig zei

Yes, I saw these last week at Elvie´s...toooo cute! As a kid,,we used to do the same sort of thing with our thumb prints and make all kinds of creatures out of them....I have to do some now too:)

Maia zei

Kei schattig mooi blog ook dat ga ik als slechte tekenaar ook eens proberen.
Fijne week,
Groetjes Maia

Effie zei

Mooi. Dat kunnen die kindjes misschien ook al doen!

Anoniem zei

Ik ga er een deel van mijn kerstkaarten van maken. Ben al druk bezig om er iets kerstsfeer in te krijgen met hulsttakjes en rode vogeltjes.
Keileuk!!!
Esther

Linda zei

so glad that I saw these-they do make me smile

Petra zei

Ik werd helemaal blij van die vogeltjes. Kijk maar even op
http://inktenzo.blogspot.com/2011/08/vogeltjes.html

Charlotte zei

Hoi! Toen ik dit ideetje tegenkwam gisteren moest ik het absoluut meteen proberen!
Het resultaat kan je vinden op: http://madebycharlottec.blogspot.com/2011/09/lim-week-30-recipe.html
Groetjes,
Charlotte

Marian zei

Bedankt voor de tip!!!
Wat leuk om zelf vogeltjes te tekenen.
Ik heb er ook maar een paar kaartjes mee gemaakt.

Groetjes Marian

Mieke zei

Die zijn zo schattig! Eindelijk heb ik ze ook eens gemaakt, wat leuk om te doen!
http://letnietopderommel.blogspot.com/2011/10/vogeltjes-tekenen.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails