vrijdag 1 oktober 2010

lieve gastbloggers: dank jullie wel!

Wat een maand, wat een maand, die gastbloggers waren niet bij te benen. Helemaal superleuk vond ik het! Anneke, Barbara, Jeany, Rein en Sproet: jullie allevijf reuze bedankt!

˚˚˚˚˚

Hieronder vind je de blogbanners van onze gastbloggers, als je er op klikt kom je op hun blogs uit en die zijn echt de moeite waard om te bezoeken!
En als je op de naam onder de banner klikt, zie je al hun gastblogberichten op 'deze is ook leuk' :)

˚˚˚˚˚

anneke


barbara


jeany


rein


sproet




˚˚˚˚˚
Gastbloggers op 'Deze is ook leuk', dat gaan we nog eens doen! :D

12 opmerkingen:

Jeany zei

hahahaa, dames, ook ik vond het zo leuk om te doen, er is een wereld voor me open gegaan, en ook de linken van de andere dames bekijken was iedere dag een spurt. :)) maar we blijven gewoon doorgaan hier met heerlijk alles oppakken wat jullie tonen. Heel veel groeten aan jullie 4,en mijn collega gastbloggers, en ja hoor, till we meet again! :)) lieve groeten van Janine

Rika zei

Hallo,
het was voor mij ook super leuk om
hier mee te doen!

groetjes van Rein.

Jolette zei

Alle gastbloggers bedankt!
Leuke linken, maar nu de tijd om er ook iets mee te doen!

Unknown zei

Ik vond het ook superleuk om te doen. Heb ook veel geleerd. En genoren van alle blogs van de andere gastbloggers. het was een eer om mee te doen. Bedankt.

Anneke zei

We moesten er vooral plezier aan beleven, zei je bij aanvang. Wel dat is gelukt, het was héél leuk om te doen!

Go Ahead, be creative! zei

Wat een leuke maand was het. En wat was ie snel voorbij! Alle gastblogdames heel hartelijk bedankt voor de ontzettend leuke creatieve links. Ga zo verder oftewel...Go Ahead!

Godelieve zei

Ik vond het ook een fantastische linken-maand dames!! Heel, heel hartelijk bedankt!
Ik moet nog wat achterstand inhalen, heb nog niet alles gezien.
En dan nog dingen uitproberen :)

Helmi zei

Het was heel leuk maar ook heel veel. Als je een dag niet had gekeken was er alweer zoveel nieuws. Bedankt 'blogdames' voor alle links.
grt, Helmi

Cynthia Schelzig zei

Hi Dymphie and the whole gang at "Deze".....you all do such a great job in searching the world over for great ideas. Would you consider putting one of those language translator widget thingys on the right sidebar for all of us "foreigners"....that way I could just click onto English or German and viola....presto....immediate gratification:)

JAM@Oostende zei

Dankzij deze actie ben ik heel wat leuke blogs ontdekt. Merci !

E Makes Art zei

I love your blog with all the links to tutorials! Wonderful! Thank you for sharing.

Esther

Hermien (Sproet) zei

He, ik dacht dat ik al reageerde, maar ik word vast een daggie ouder ;)

Dank voor de lovende woorden, het was gewoon hartstikke LEUK om eens te doen, heb des te meer respect gekregen voor de vaste crew van DIOL..

Keer op keer weer wat nieuws vinden, petje af!

Je reist zo, virtueel, de hele wereld over, wat een zalige uitvinding, dat internet!

Iedereen bedankt en blijf vooral creatief, kleurrijk en geïnspireerd!

Goed weekend en vast en zeker tot ziens, blogs, mails enzzzzzzz !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails