zaterdag 17 juli 2010

zaterdag: hobbykamer-idee

Dit bericht kopieer ik tot september iedere zaterdag naar boven. Er zijn al een aantal leuke linken geplaatst met vakantieberichten, dank je wel Karin, Jolette, Aisling en Stempelientje!
Er staan ook wat reacties met linken bij het eerste bericht van 10 juli.


˚˚˚˚˚˚
Voor de RSSfeed-lezers (via Google-reader e.d.): het script met de linken verschijnt niet in de reader, kan er niets aan doen, sorry. Even op het bericht klikken om de linken die onderin staan te volgen dus :)  

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚


Ik ga op vakantie en neem mee...



Vandaag geen hobbykamer in beeld maar (vakantie)hobbyspullen. Zelf neem ik haast nooit hobbyspullen mee, dit jaar was een uitzondering en ik nam dit tasje met wat verfspullen mee. Hier lees je er meer over: klik.

Bij 'Deze is ook leuk' zijn we eigenlijk wel benieuwd óf en zo ja, wát jullie meenemen. Schrijf eens een berichtje op je blog en vul de 'Inlinkz' in, dan kunnen we allemaal een kijkje komen nemen :)
De Inlinkz blijft tot 1 sept actief, komende weken zal ik het bericht steeds op zaterdag naar boven schuiven, tijd genoeg voor veel linken dus :)


De linken staan steeds in het nieuwste zaterdag-vakantiebericht.

1 opmerking:

Anoniem zei

Graag gedaan hoor!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails